Кошик
269 відгуків
Інтернет магазин "START OIL"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (68) 909-06-06
START OIL
Бортничі, Евгенія Харченка 61, Київ, Україна
startoil.ua@gmail.com

Допуски моторного масла по класифікації API як підібрати масло

Допуски моторного масла по класифікації API як підібрати масло

Класифікаційна шкала API (Американський інститут нафтопродуктів) створювалася для поділу автомобільного масла за характерними показниками. Велика частина масел, які сьогодні існують на ринку проходять експертизу по класифікації API і ACEA або ще їх називають допуски моторного масла саме у цих двох класифікацій найжорсткіші вимоги до моторних масел і найбільший авторитет. За даною шкалою, API, можна визначити для якого типу двигуна призначено моторне масло, і його якісні характеристики.

Допуски моторного масла, а також показники якості нанесені на всіх, без винятку банках з моторним маслом. Для позначення використовують дві букви. Перша літера говорить про тип двигуна:

S – масло розраховано на бензинові двигуни;

C - моторне масло застосовується в дизельних двигунах;

ЄС – енергозберігаюче масло, для бензинового двигуна. Заощаджує паливо, легкотекуче, маловязкое масло.

Більша частина масла, яке сьогодні є на ринку, універсальна, тому окремо позначення S і C зустрічаються вкрай рідко. Зазвичай вказують їх разом, поділяючи похилою рискою або крапкою з комою приклад на фото.

Про що говорять етикетки на упаковці моторного масла

У більшості ж випадків допуски моторного масла для автомобіля з бензиновим двигуном починається з літери S і позначається наступним чином:

  • SN – застосовується в автомобілях з жовтня 2010 року. Головна відмінність від попередніх допусків це обмеженого вмісту фосфору і повністю підходить для сучасних систем нейтралізації вихлопних газів і енергозбереження.
  • SM – використовується у авто з 2004 р. Відповідає сучасним нормам екологічної безпеки, має збільшений інтервал заміни, зберігаючи свої характеристики;
  • SL- масло з таким допуском має низьку летючість, довгий інтервал заміни, енергозберігаючі та економічне. Інститут API планував запустити допуск - SK, але один з корейських автомобільних гігантів використовує абревіатуру SK у своїх назви. Щоб виключити непорозуміння, було введено позначення SL застосовується з 2001 р;
  • SJ- має максимальні показники якості. Цей клас застосовувався з 1996 р, і діє донині. Дана категорія розрахована на бензинові мотори, і замінює раніше існували класи;
  • SH – умовно діючий клас, застосовується з 1992 р. Олія цієї категорії використовується в бензинових моторах, в авто старше 1996 року. На сьогоднішній період зустрічається рідко;
  • SG- на даний момент ця категорія не діє, використовувався з 1988 р. Масла цього маркування призначалися для авто старше 1993;
  • SF – на даний період не актуально. Цей допуск був призначений для двотактних моторів не молодше 1988 року;
  • SE – не використовується. Допуск призначався для високофорсованих двигунів, що експлуатуються в складних умовах;
  • SD – не випускається. Це клас був розрахований на середньофорсовані мотори, які експлуатуються у важких умовах;
  • SC – нині не проводиться. Призначалося для моторів, які працюють з великим навантаженням;
  • SB – не діюча. Масло було розраховане на роботу двигунів, із середнім навантаженням;
  • SA – не діюча. Проводилося для моторів, які працюють з малими навантаженнями.

Моторні масла для двигунів, що відносяться до класифікації ЄС:

  • ECII- масло володіє високими показниками енергозбереження. Складається з малов'язких і легких масел. Економія палива досягає – 2,7%;
  • ECII – високотехнологічне масло, сприяє економії палива на 1,5%. В складі масла маловязкие і легкотекучие елементи.

Моторні масла для турбинированных і не турбинированных дизельних двигунів класифікації З:

  • CJ-4 – розраховане на мотори, що функціонують за рахунок дизельного палива, в найменуванні, якого є сажовий двигун. Відповідає екологічним нормам. Цей вид масла сумісний з паливом, яке містить сірки не більше ніж 0,05% від маси. Допуск дозволяє перевищені робочі показники масла з допуском CI-4, CI-4 Plus, CH-4, CG-4, CF-4 і застосуємо в моторах, де рекомендовано масло цих класів. Застосовується з 2006 року;
  • СІ-4 –відповідає всім екологічним нормам. Використовується для палива з невеликим вмістом сірчаних часток (0,05%). Масло замінило застарілі - CD, CE, CF-4, CG 4 та СН-4. У 2004 році з'явилася, модернізована і з'явилася API CI-4 PLUS, яка стала ще більше відповідати екологічним нормам;
  • СН-4 – масло для дизельного двигуна цієї класифікації підходить для палива масою сірчаних частинок, не більше ніж 0,5% від загального обсягу. Застосовується з 1998 р, замість старих масел класу CD, CE, CF-4, CG-4;
  • СG-4 - масло этой классификации подходит для топлива с наличием серных частиц  не больше чем 0,5% от общей массы. Появилось на рынке в 1995 году, и заменило CD, СЕ и CF-4;
  • СF-4 – для дизельных моторов с турбонаддувом и без него. Можно применять вместо допусков категорий CD, СЕ. Используется с 1990 года;
  • СF-2 – масла с усовершенствованными характеристиками, используется вместо CD-II для двухтактных моторов. На рынке с 1994 года;
  • CF – допуски масел для двигателей с большой нагрузкой и с разделительным впрыском. Топливо содержит больше чем  0,5 % серы. На рынке с 1994 года и сменили масла класса CD;
  • CE – для експлуатації в високошвидкісних моторах з турбонадувом. Використовується замісити масел класу CC і CD. Застосовується з 1987 р;
  • CD – розраховане на швидкісні двигуни з турбонаддувом і підвищеною потужністю, які працюють на дизельному паливі;
     
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner