503 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Інтернет магазин "START OIL"
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0017:00
  • Вівторок
    09:0017:00
  • Середа
    09:0017:00
  • Четвер
    09:0017:00
  • Пʼятниця
    09:0017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (68) 909-06-06
START OIL
Бортничі, Евгенія Харченка 61, Київ, Україна
startoil.ua@gmail.com

Допуски масел і специфікації виробників

Допуски масел і специфікації виробників

Автовиробники можуть пред'являти більш високі вимоги до мастил, призначеним для двигунів новітніх конструкцій. Не чекаючи чергових міжнародних специфікацій, вони заявляють про своїх оригінальних методах випробувань або пред'являють більш жорсткі прохідні критерії в рамках діючих міжнародних систем класифікації.

Цим як би компенсується розрив між поточним конструктивним удосконаленням двигунів і затримками з прийняттям нових міжнародних стандартів і специфікацій на моторні масла. Тільки при використанні масел, що враховують всі вимоги виробників, що гарантується довготривала служба двигуна. У разі підтвердження відповідності оригінальним вимогам, постачальники масел мають право наносити на етикетку своїх продуктів номери відповідних специфікацій автовиробників. Зі свого боку, автовиробники складають і періодично публікують списки апробованих і допущених до використання продуктів.

Якщо коротко, допуск виробника двигуна - це конкретний стандарт якості моторного масла, для якого визначені всі параметри, які виробник автомобіля вважає обов'язковими при використанні такого автомастила в своєму двигуні.

Навіщо все-таки потрібні допуски масла?

Технології у виробників різні. Відповідно, різні матеріали, з яких виготовляють внутрішні деталі мотора. А ось тут вже починається хімія і питання взаємодії присадок, які містяться в олії, з цими самими матеріалами.

Оскільки присадки у кожного виробника олії різні, то і виходить, що одне і те ж масло може ідеально підходити для одного двигуна, і буквально за кілька років знищити (наприклад, шляхом роз'їдання поршневих кілець) інший, аналогічний, але іншого виробника.

Нема і не може бути поняття – «це моторне масло краще, а щось – гірше», просто автомасла всі – різні, призначені для різних моторів і умов експлуатації.

Крім того, критичне значення має товщина плівки, яку утворює масло на внутрішніх деталях автомобіля (деякі присадки саме її і регулюють). Якщо ця товщина буде більше допущених виробником мотора зазорів – буде постійно перегріватися поршнева група, з усіма витікаючими звідси наслідками, якщо ж менше – масло просто буде вигоряти понад норми. А ось допустимі зазори якраз у всіх автовиробників різні. Більше того, вони різні навіть у різних моторів одного виробника.

НАЙБІЛЬШ ЧАСТО ЗУСТРІЧАЮТЬСЯ СПЕЦИФІКАЦІЇ:
 

VW/Audi/Seat (VAG)
VW 500.00 Легкотекучие енергозберігаючі всесезонні масла SAE 5W-30, 5W-40, 20W-30

або 10W-40, призначені для застосування в бензинових двигунах. Базові вимоги: відповідають вимогам АСЕА А3-96.

VW 501.01, універсальне масло для бензинових та дизельних двигунів з безпосереднім уприскуванням, відповідає вимогам класу АСЕА А2; сезонні або всесезонні масла, повинна бути перевірена сумісність з еластомірними прокладками; для турбодизелів - тільки в поєднанні з - VW 505.00;

VW 502.00, масло для бензинових двигунів з підвищеною ефективною потужністю і безпосереднім уприскуванням, основою є вимоги класу АСЕА А3;

VW 503.00, нова норма для бензинових двигунів при подовженні інтервалу обслуговування (WIV: 30.000 км, 2 роки). Перевершує вимоги 502 00 (HTHS 2,9 мПа/с), призначене тільки для двигунів, що випускаються з травня 1999 р.; не застосовувати для автомобілів попередніх випусків з-за низької високотемпературної в'язкості, яка може призвести до пошкодження двигуна

VW 503.01, норма для навантажених бензинових двигунів при подовженні інтервалу обслуговування (WIV), наприклад, Audi S3, TT (HTHS> 3,5 мПа/с)

VW 504.00, нова норма VW для транспортних засобів з сервісом Longlife. Для бензинових двигунів і дизельних двигунів включаючи дизельні двигуни з фільтрами частинок без додаткових присадок в паливі

VW 505.00, масла для дизельних двигунів легкових автомобілів без і з турбонаддувом; відповідає вимогам класу АСЕА В3; всесезонні масла; повинна бути перевірена сумісність з еластомірними прокладками;

VW 505.01, всесезонне моторне масло в'язкості SAE 5W-40 для дизельних двигунів з насос-форсункою (Pumpe-Demse);

VW 506.00, всесезонні масла для дизельних двигунів легкових автомобілів з турбонаддувом; передбачено подовжений інтервал заміни, мають знижену високотемпературну в'язкість з метою заощадження палива, основою є вимоги класу АСЕА В4; призначені тільки для двигунів, що випускаються з травня 1999 р.; не застосовувати для автомобілів попередніх випусків з-за низької високотемпературної в'язкості, яка може призвести до пошкодження двигуна. (WIV: 50.000 km, 2 роки, HTHS мПа/с).

VW 506 01 Норма для дизельних двигунів з насос-форсункою з продовженням гарантійних інтервалів заміни масла (WIV), (HTHS 2,9 мПа/с). Норма базується на ACEA B4.

VW 507. 00 Нова норма VW для транспортних засобів з сервісом Longlife. Для бензинових двигунів і дизельних двигунів включаючи дизельні двигуни з фільтрами частинок без додаткових присадок в паливі альтернативно – 505.00 або 505.01

HTHS - Високотемпературна в'язкість в умовах високих швидкостей зсуву Виняток двигуни R5 TDI (2,5 л) і V10 TDI (5 л), що вимагають тільки 506 01


Daimler Chrysler (Mercedes-Benz)

MB 228.1 Всесезонні моторні масла SHPD для всіх дизельних двигунів "Mercedes-Benz". Подовжений інтервал заміни масла для двигунів вантажних автомобілів з турбонаддувом; базові вимоги - АСЕА Е2; повинна бути перевірена сумісність з еластомірними прокладками.

MB 228.3 Всесезонні моторні масла для дизельних двигунів з турбонаддувом і без нього. В залежності від умов експлуатації та сервісного обслуговування інтервал заміни може бути доведений до 45000 – 60000 км.

MB 228.5 Всесезонна UHPD-моторне масло (Ultra-High-Performance-Diesel) для сильно навантажених дизельних двигунів, з збільшеними інтервалами заміни масла до 45 000 км, у важкому класі можливі до 160 000 км (згідно з рекомендаціями виробників автомобілів). Специфікація базується на ACEA B2/E4.

MB 228.51 Всесезонна UHPD-моторне масло (Ultra-High-Performance-Diesel) для сильно навантажених дизельних двигунів, з збільшеними інтервалами заміни і з додатковими спеціальними вимогами до фільтрів твердих частинок, що відповідають вимогам Euro 4.

MB 229.1 Моторні масла для легкових автомобілів з бензиновими і дизельними двигунами. Підвищені вимоги в порівнянні з ACEA A2-96, A3-96 і B2-96, B3-96.

MB 229.3 Моторні масла для легкових автомобілів з збільшеними інтервалами заміни масла до 30000 км (згідно з рекомендаціями виробників автомобілів). Підвищені вимоги в порівнянні з ACEA A3, B3, B4.

MB 229.31 Моторні масла для двигунів легкових автомобілів і легких фургонів обладнаних фільтрами частинок. Вміст сульфатної золи максимально обмежено 0,8%. HTHS> 3,5 мПа/с

MB 229.5 Моторні масла для легкових автомобілів з збільшеними інтервалами заміни масла до 30000 км (згідно з рекомендаціями виробників автомобілів), з зменшеним викидом шкідливих речовин. Підвищені вимоги в порівнянні з ACEA A3, B3, B4.

MB 229.51 Моторні масла для легкових автомобілів з дизельними двигунами, що відповідають вимогам Євро-4 з фільтрами Блютек і збільшеним інтервалом заміни, порівняно з MB 229.31. Середній інтервал заміни 20000 км (завжди звіряйтеся з показами комп'ютера). Базується на ACEA A3, B4 і C3


VOLVO

VDS Всесезонне моторне масло для дизельних двигунів c нормальними інтервалами

заміни масла.

VDS-2 Всесезонне моторне масло для дизельних двигунів c продовженими інтервалами

заміни масла. Специфікація базується на ACEA E3.

VDS-3 Всесезонне моторне масло спеціально розроблене для застосування в турбодизелях вантажних автомобілів для подовжених інтервалів заміни масла, особливо для двигунів Volvo Euro 3для застосування у важких вантажівках і автобусах з двигунами з турбонаддувом і без нього і/або збільшений інтервал заміни. Рекомендовані інтервали заміни масла наводяться в інструкціях з експлуатації виробників відповідного обладнання. Специфікація базується на ACEA E5. Масло VDS-3 також відповідає вимогам VDS і VDS-2, які є більш ранніми специфікаціями.

VDS-4 Всесезонне моторне масло для останніх моделей двигунів із збільшеним інтервалом заміни. Об'єднує в собі вимоги Volvo і Mack EO-O PP. Базується на API CJ-4/SM, ACEA E7.


SCANIA

LDF Scania LDF- Позначення відноситься до моторних масел, які випробувані компанією Scania і допущені до використання із збільшеним інтервалом заміни. Метою застосування моторних масел LDF є уніфікація міжсервісних пробігів для двигуна та інших агрегатів і вузлів автомобіля. Специфікація базується на ACEA E5.

LDF-2 Останню вимогу до моторних олив із збільшеним інтервалом заміни базується на вимогах пред'являються відповідно до Euro 4. Відповідає вимогам всіх основних Європейських виробників вантажівок і автобусів.


FORD

WSS-M2C 912A1 Моторні масла для бензинових і дизельних двигунів легкових автомобілів, крім 1,9 TDI-Diesel (Ford Galaxy) і Ford Fiesta 1,4 TDCI. Специфікація базується на ACEA A1/B1 (HTHS-в'язкість 2,9 мПа/с).

WSS-M2C 913AМоторні масла для бензинових і дизельних двигунів легкових автомобілів, крім 1,9 TDI-Diesel (Ford Galaxy) і Ford Fiesta 1,4 TDCI. Специфікація базується на ACEA A1/B1, отримала свій розвиток з WSS-M2C 912A1 (HTHS-в'язкість 2,9 мПа/с).

WSS-M2C 913B Моторні масла для бензинових і дизельних двигунів легкових автомобілів, у тому числі Ford Fiesta 1,4 TDCI. Специфікація базується на ACEA A1/B1 (HTHS-в'язкість 2,9 мПа/с).

WSS-M2C 917A Моторні масла для 1,9 дизельних двигунів TDI (Ford Galaxy). Специфікація базується на ACEA A3/B3.


MAN

MAN 270 Сезонне моторне масло для атмосферних і турбонаддувом дизельних двигунів. Специфікація базується на ACEA E1.

MAN 271 Всесезонне моторне масло для атмосферних і турбонаддувом дизельних двигунів. Специфікація базується на ACEA E2.

MAN M3275 Всесезонне моторне масло для дизельних двигунів зі всмоктуванням (атмосферні) і турбонаддувом. Специфікація базується на ACEA E3.

MAN M3277 Всесезонне моторне масло для дизельних двигунів зі всмоктуванням (атмосферні) і турбонаддувом. Специфікація базується на ACEA E4.

MAN M3477 Всесезонне моторне масло для дизельних двигунів останнього покоління обладнаних системою рециркуляції відпрацьованих газів, фільтрами твердих часток і каталізаторами SCR.

MAN M3271 Моторне масло для газових двигунів MAN.


OPEL

GM-LL-A-025 Моторні масла для бензинових двигунів легкових автомобілів. Норма базується на ACEA A3.

GM-LL-B-025 Моторні масла для дизельних двигунів легкових автомобілів. Норма базується на ACEA B3, B4.


BMW

BMW Special Oil Моторні масла для бензинових двигунів і дизельних двигунів BMW.

BMW Longlife-98 Моторні масла для спеціальних бензинових двигунів з 1998 року виробництва з збільшеними інтервалами заміни масла. Специфікація базується на ACEA A3/B3.

BMW Longlife-01 Моторні масла для спеціальних бензинових двигунів з 09/2001 року виробництва з збільшеними інтервалами заміни масла. Специфікація базується на ACEA A3/B3.

BMW Longlife-01 FE Деякі Бензинові двигуни випущені після 2001 року BMW Longlife-04 Певні двигуни випущені після 2004 року

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner